Obchodní, dodací a platební podmínky

Dále jen smluvní podmínky

 

!!Před uskutečněním objednávky si prosím tyto podmínky důkladně přečtěte, smluvní vztah, který vznikne objednávkou se řídí těmito podmínkami, se kterými odesláním objednávky souhlasíte a jsou považovány za sjednané.!!

1)    Dodavatel, kontaktní údaje

 

Helena Knězová

Hrádek 127

342 01 Sušice

Tel: +420 721 643 933

email: h.knezova@seznam.cz



2)    Základní ustanovení

Níže uvedené smluvní podmínky jsou nedílnou součástí veškerých objednávek a uzavřených smluv mezi objednatelem a dodavatelem jejichž předmětem jsou řezané, hrnkové, umělé, suché květiny a dárkové předměty. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva skutečně vzniká v momentě uhrazení objednaného zboží objednatelem. Smlouva je splněna dodáním zboží příjemci.

3)    Ceny 

  • Zboží – květiny a doplňkový sortiment
    Ceny uváděné na těchto stránkách jsou konečné. Cena po uzavření smlouvy je neměnná a pro obě strany smlouvy závazná.

 

  • Doprava
    Cena za doručení zboží po České republice bude automaticky přičteno k celkové ceně objednaného zboží v rámci objednávky provedené zákazníkem.
    Za zpáteční cestu se zbožím, pokud je pokus o doručení neúspěšný, se rovněž účtuje částka ve výši ceny dopravy, tedy 150,-Kč. Za druhý pokus o doručení účtujeme tedy dvojnásobek ceny dopravy, který musí být zákazníkem uhrazen předem.

 

4)    Objednávka 

Objednávky jsou přijímány:

  • prostřednictvím internetového obchodu - vybráním položky do nákupního košíku a vyplněním objednávkového formuláře - ten je automaticky odeslán a Vaše objednávka bude vyřízena
  • telefonicky
  • e-mailem na adrese dodavatele
  • písemně či osobně na adrese dodavatele

Objednávky vyřizujeme

  • v pracovní dny od 10 do 15 hodin

Objednávka musí obsahovat

  • druh zboží
  • místo dodání: jméno, adresu a telefon příjemce
  • identifikační údaje objednavatele: jméno, adresu, telefon a e-mail objednatele

Dodavatel si vyhrazuje právo ověřit pravost objednávky telefonicky. Objednávka je pro obě strany závazná a je považována za dokončenou uhrazením ceny za zboží a služby. Objednávky bez uvedení e-mailu a telefonního čísla nebudou akceptovány. 

 

5)    Storno

Objednavatel, může objednávku stornovat minimálně 24 hod. před jejím doručením a to e-mailem nebo telefonicky. V případě stornování již zaplacené objednávky ze strany objednavatele dodavatel vrátí peníze objednavateli. 

Za tuto transakaci si objednavatel strhne manipulační poplatek při stornování objednávky ve výši:

 20% z celkové ceny, nejméně však 200,- Kč

 

6)    Dodávané zboží

Vzhledem k povaze sortimentu se může ve výjimečných případech vzhled skutečně dodaného zboží mírně lišit od fotografií na našich internetových stránkách, a to z důvodu sezónnosti některých druhů květin. Dodavatel je oprávněn v takovém případě nahrazovat jednotlivé květiny, případně i jiné dodávané předměty zbožím podobného vzhledu, stejného druhu a stejné nebo vyšší kvality tak, aby bylo dosaženo bezvadného vzhledu a co nejvyšší podobnosti. Dodavatel se však vždy snaží tyto odlišnosti eliminovat.

 

7)    Možnosti platby

Po vyplnění objednávkového formuláře si můžete zvolit způsob platby, který je pro Vás nejvýhodnější.

  • Převodem na účet
  • V hotovosti v naší prodejně 
  • Hotově při doručení - dobírka

 

8)     Dodací podmínky

Běžné dodávky
Termín dodání se řídí objednávkou. Pokud není v objednávce uvedeno pozdější datum, doručíme květiny při obdržení objednávky do 4-5 dnů.

 

Dodání

Dodavatel není odpovědný za zdržení dodávky zboží příjemci z důvodu chybné objednávky (např. chybné nebo neexistující jméno nebo adresu příjemce, nebo nepřítomností příjemce na adrese uvedené v objednávce. V případě nepřítomnosti příjemce může dodavatel zanechat zboží u náhradního příjemce (v případě doručení do firmy u kolegů, v případě doručení na privátní adresu u sousedů). 

Dodavatel nenese odpovědnost za zdržení zásilek, způsobené stávkami, přírodními živly a dalšími událostmi, které nemůže jakkoliv ovlivnit.

 

9)     Reklamace

Dodavatel se zavazuje vynaložit veškeré úsilí k zajištění dodávky v požadované lhůtě a v perfektním stavu. Reklamovat kvalitu nebo množství zboží lze vzhledem k povaze sortimentu s rychlou zkázou pouze při převzetí zásilky. V případě oprávněné reklamace má příjemce právo na výměnu zboží, slevu z ceny či zrušení smlouvy.

Reklamace přijímáme telefonicky, mailem či osobně na adrese.

 

10)   Ochrana osobních údajů

Bereme nařízení č. 2016/679/EU GDPR a ochranu osobních údajů vážně. 

Pro všechny naše poskytované služby platí stejné dokumenty, které zohledňují toto nové nařízení

 

Osobní údaje objednatele i příjemce jsou uchovávány v souladu se zákony České republiky a nebudou poskytnuty třetí osobě. Jsou použity pouze k vyřízení Vašich objednávek a zpracování v našich systémech. Pokud objednáte produkty v naší v internetové prodejně, dáváte souhlas k tomuto zpracování Vašich osobních údajů.

Objednavatel uskutečněním objednávky souhlasí s výše uvedenými podmínkami.